Všeobecné obchodní podmínky
Pro konferenci INPROFORUM
I. Základní ustanovení
- Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, veřejná vysoká škola ve smyslu zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů (zákon o vysokých školách), ve znění pozdějších předpisů, IČO: 600 766 58, se sídlem Branišovská 1645/31a, 370 05 České Budějovice (dále jen „pořadatel“), organizuje v termínu uvedeném na aktualizovaném webu https://inproforum.ef.jcu.cz mezinárodní konferenci s názvem INPROFORUM (dále jen „konference“). Konference bude probíhat formou přednášek, panelových diskusí a dalších formátů (dále jen „přednášky“), kdy účast na konferenci je možná pouze na základě uhrazeného konferenčního poplatku v souladu s těmito VOP (dále jen „poplatek“).
- Pořadatel vydává tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“), které v souladu s ustanovením § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stan v souvislosti se smlouvou uzavřenou mezi pořadatelem a fyzickou osobou, která si prostřednictvím registračního formuláře dostupného na adrese https://inproforum.ef.jcu.cz/, u pořadatele objedná účast na konferenci (dále jen „účastník“), a to v souladu s těmito VOP (dále jen „smlouva“), kdy předmětem smlouvy je poskytnutí služeb pořadatele účastníkovi spočívajících v umožnění jeho účasti na konferenci, a to za podmínek specifikovaných těmito VOP. Tyto VOP jsou vyhotoveny a samotná smlouva je uzavírána v českém jazyce.
II. Uzavření smlouvy
- Návrh na uzavření smlouvy lze učinit on-line prostřednictvím formuláře v rámci internetového rozhraní pořadatele, dostupného na adrese https://inproforum.ef.jcu.cz, a to vyplněním a odesláním registrace tj. závazné objednávky. Odeslání vyplněné objednávky se považuje za návrh na uzavření smlouvy.
- V objednávce je nezbytné uvést veškeré údaje požadované pořadatelem pro uskutečnění úspěšné registrace. K úspěšné registraci dojde okamžikem přijetí objednávky pořadatelem.
- Odesláním objednávky účastník vyslovuje souhlas s těmito VOP a současně potvrzuje, že se seznámil se Zásadami zpracování osobních údajů.
- Smlouva je uzavřena okamžikem akceptace objednávky ze strany pořadatele, a to zasláním potvrzujícího e-mailu na e-mailovou adresu uvedenou účastníkem v objednávce.
- Účastník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé účastníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení) si hradí účastník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Dohodnuté podmínky smluvního vztahu lze měnit pouze výslovným písemným ujednáním obou smluvních stran.
III. Předmět smlouvy a místo plnění
- Konference se ve stanoveném termínu uskuteční v prostorách Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.
- Pro plynulý konferenční hovor, v rámci kterého bude prostřednictvím aplikace konference probíhat, je účastník povinen zajistit si kvalitní internetové připojení a účastnit se z mobilního či PC zařízení se zvukovým výstupem. Za kvalitu internetového připojení a funkčnost zařízení účastníka pořadatel neodpovídá.
- Konference se neuskuteční v případě, že se nejpozději do jednoho měsíce od jejího plánovaného začátku nepřihlásí dostatečný počet účastníků. V takovém případě bude účastníkovi vrácena plná výše uhrazené ceny konferenčního poplatku.
- Jednotlivé přednášky se konají ve dnech a časech v souladu se zveřejněných programem. Neúčast účastníka na jednotlivých přednáškách jej neopravňuje k vrácení jakékoliv části ceny za účast na konferenci.
IV. Cena a platební podmínky
- Výše konferenčního poplatku je uvedena na adrese https://inproforum.ef.jcu.cz (dále jen „cena“). Ceny jsou uváděny vč. DPH. Ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány v příslušném webovém rozhraní.
- Cena zahrnuje možnost účasti na všech organizovaných přednáškách v rámci konference, kdy obsah jedné přednášky a přibližná délka jejího trvání je uvedena v popisu dostupném na adrese https://inproforum.ef.jcu.cz.
- Cenu se účastník zavazuje nejpozději však do 30. 9. příslušného roku, a to bezhotovostně bankovním převodem na bankovní účet pořadatele nebo bezhotovostně prostřednictvím platební brány. Za okamžik úhrady ceny se považuje okamžik připsání příslušné částky na bankovní účet pořadatele.
- Při platbě bankovním převodem je účastník povinen použít údaje k platbě včetně variabilního symbolu přiděleného při registraci.
- Pořadatel po přijetí platby zašle účastníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce potvrzení o uhrazení ceny.
V. Práva a povinnosti pořadatele
- Pořadatel se zavazuje ke splnění podmínek v těchto VOP a ve smlouvě dle čl. II. odst. 1 VOP, zejména realizovat konferenci ve sjednaném termínu a rozsahu.
- Pořadatel si dále vyhrazuje právo konferenci z provozních, organizační či kapacitních důvodů zrušit, a to kdykoliv a bez náhrady. Všichni přihlášení účastníci budou v takovém případě neprodleně informováni e-mailem. V takovém případě pořadatel účastníkům vrátí již uhrazený účastnický poplatek.
- Pořadatel neodpovídá za technické výpadky či jiné nedostatky internetového připojení, aplikace použité k přenosu konference ani technického vybavení účastníků či třetích osob.
VI. Práva a povinnosti účastníka
- Účastník je povinen pořadateli zaplatit za účast na konferenci cenu v souladu s čl. IV těchto VOP. V případě, že se účastník nebude konference nebo některé z přednášek z jakéhokoli důvodu účastnit, není tím dotčeno právo pořadatele na úhradu ceny za účast konferenci, kdy stejně tak účastník nemá nárok na vrácení ceny ani její části v případě, že již byla ceny za účast na konferenci účastníkem uhrazena – a to s výjimkou případů uvedených v čl. VII VOP.
- Účastník je povinen jednat v souladu s těmito VOP, v rámci účasti na konference se chovat v souladu s pokyny a doporučeními pořadatele a jednotlivých řečníků a žádným způsobem nenarušovat řádný průběh konference a jednotlivých přednášek. Při porušení této povinnosti si pořadatel vyhrazuje právo účast na konferenci účastníkovi bez náhrady ukončit.
- Účastník se může ke konferenci připojit kdykoliv v jejím průběhu. V takovém případě však nemá účastník právo na jakoukoliv slevu z ceny a je povinen uhradit plnou cenu za účast na konferenci.
- Účastník bere na vědomí, že veškeré podklady a materiály poskytnuté v rámci konference, které splňují znaky autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, jsou autorskoprávně chráněny. Žádný z podkladů či materiálů ani jeho část nesmí být bez předchozího písemného souhlasu pořadatele jakýmkoliv způsobem účastníkem užit, a to ani v jiným zpracované či jinak změněné podobě, zejména nesmí být zpracováván, měněn, kopírován či jinak rozmnožován a dále rozšiřován, byť i nekomerčním způsobem či sdělován veřejnosti. Účastník současně není oprávněn přednášky žádným způsobem zaznamenávat a pořizovat z nich zvukový či zvukově obrazový záznam.
VII. Odstoupení od smlouvy
- Pořadatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy uzavřené s objednatelem a ukončit bez náhrady účast účastníka na konferenci, a to v případě, že svým chováním ohrozí majetek nebo zdraví ostatních účastníků konference, řečníků či zaměstnanců pořadatele nebo bude závažným způsobem narušovat průběh konference.
- Pořadatel může dále odstoupit od smlouvy v případě nenaplnění kapacity pro konání konference.
- Pořadatel je oprávněn odstoupit od smlouvy i v případě, že účastník neuhradí sjednanou cenu za účast na konferenci ve sjednané lhůtě splatnosti.
- Pořadatel si dále vyhrazuje právo od smlouvy odstoupit v případě zrušení konference z provozních, technických, organizační, kapacitních důvodů či jiných důvodů, a to i kdykoliv v průběhu konference.
VIII. Zpracování osobních údajů
- Pořadatel coby správce zpracovává osobní údaje účastníků podle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále jen „Nařízení“).
- Na účastníky konference se vztahují Zásady zpracování osobních údajů, které jsou součástí těchto VOP, přičemž odesláním objednávky účastník potvrzuje, že se s těmito zásadami zpracování osobních údajů seznámil.
- V případě, že dojde mezi pořadatelem a účastníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může účastník, který je spotřebitelem, podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00, Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, web: http://www.adr.coi.cz. Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
IX. Závěrečná ustanovení
- VOP tvoří nedílnou součást smlouvy, uzavřené mezi pořadatelem a účastníkem dle čl. II těchto VOP.
- VOP jsou k dispozici internetových stránkách https://inproforum.ef.jcu.cz
- Odesláním objednávky účastník potvrzuje, že měl možnost se s těmito VOP důkladně seznámit a že s jejich obsahem výslovně souhlasí. V případě rozporu mezi VOP a jakoukoliv jinou informací poskytnutou pořadatelem účastníkovi mají přednost VOP.
- V případě, kdy pořadatel zasílá účastníkovi jakékoliv písemné oznámení, bude toto oznámení zasláno na e-mailovou adresu, kterou účastník uvedl v objednávce.
- Uživatelský účet vytvořen při registraci má platnost pouze v daném roce registrace. V dalším ročníku konference je nutná nová registrace účastníka.
- V případě, že se kterékoli ustanovení VOP stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost ostatních ustanovení.
- Právní vztahy ze smlouvy uzavřené mezi smluvními stranami se řídí i právním řádem České republiky, a to zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
- Pro vztahy s mezinárodním prvkem se jako právo rozhodné pro spory vzniklé v souvislosti se smlouvou sjednává právo České republiky, kdy soudy příslušné pro rozhodování sporů mezi smluvními stranami vzniklými ze smlouvy budou soudy České republiky.
- Znění VOP je pořadatel oprávněn kdykoliv měnit či doplňovat, kdy tímto ustanovením však nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP.
- VOP jsou účinné od 2. 8. 2023.
V Českých Budějovicích dne 2. 8. 2023